آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با تاکید بر تقوا، تعهد و بصیرت

حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان آذربایجان غربی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند. در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه، بر اهمیت تقوا، خودسازی و علم‌آموزی برای طلاب تاکید کرد و خواستار تعهد آن‌ها به انقلاب و نظام اسلامی شد.

وی با اشاره به آیات و روایات، به طلاب توصیه کرد که با انجام اعمال عبادی مانند نماز اول وقت، نماز جماعت و صله ارحام، به تقوای الهی نزدیک‌تر شوند. همچنین، ایشان بر اهمیت بصیرت و آگاهی طلاب نسبت به توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و خواستار نقش فعال آن‌ها در مقابله با جنگ نرم دشمن شد.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان نیز در سخنانی، بر لزوم تلاش، صداقت، درستی و تقوای طلاب تاکید کرد و آن‌ها را به روز بودن با مسائل روز و افزایش آگاهی خود دعوت نمود.

در مجموع، آغاز سال تحصیلی جدید در حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی با تاکید بر تقویت بنیه علمی، اخلاقی و سیاسی طلاب همراه بود. انتظار می‌رود طلاب با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی و بهره‌مندی از اساتید مجرب، نقش مؤثری در تربیت نسل جوان و دفاع از ارزش‌های اسلامی ایفا کنند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *