اشنویه در آستانه تحولی بزرگ با افتتاح ۶۹ طرح عمرانی

شهرستان اشنویه در آستانه هفته دولت، شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۹ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۲۲ میلیارد تومان است. این طرح‌ها که در حوزه‌های مختلفی همچون بهداشت و درمان، ورزش، عمران شهری، روستایی، برق‌رسانی، مسکن، کشاورزی و مخابرات اجرا شده‌اند، تحولی بزرگ در این شهرستان ایجاد خواهند کرد.

افتتاح ۴ طرح بهداشت و درمان، احداث ۴ فضای ورزشی روباز در روستاها، آسفالت معابر روستایی، اجرای طرح‌های هادی، گازرسانی به روستاها، توسعه شبکه برق، ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همچنین کلنگ‌زنی میدان میوه و تره‌بار تنها بخشی از این پروژه‌های عظیم هستند.

علاوه بر افتتاح پروژه‌ها، برنامه‌های متنوعی نیز برای گرامی‌داشت هفته دولت در شهرستان اشنویه تدارک دیده شده است. برگزاری یادواره شهدای دولت، تجلیل از کارکنان نمونه ادارات، گل‌افشانی مزار شهدا و اطلاع‌رسانی عملکرد دولت از جمله این برنامه‌ها هستند.

این دستاوردها نشان از تلاش‌های دولت برای توسعه و آبادانی شهرستان اشنویه دارد. اجرای این طرح‌ها نه تنها به بهبود زیرساخت‌های شهرستان کمک خواهد کرد، بلکه بر کیفیت زندگی مردم نیز تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

با افتتاح این پروژه‌ها، اشنویه به سوی آینده‌ای روشن‌تر و توسعه‌یافته‌تر حرکت خواهد کرد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *