انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است

در آستانه روزی تعیین‌کننده برای آینده ایران، امام جمعه اهل سنت ارومیه، با تاکید بر اهمیت فراگیر انتخابات، این رویداد را نمادین از مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد. برای تقویت بنیان‌های دموکراسی و اثبات اتحاد و انسجام ملی، از مردم دعوت به عمل آمده تا در انتخابات پیش رو شرکت حداکثری داشته باشند.

انتخابات؛ مظهر قدرت و اتحاد ملی

ماموستا مامد کلشی نژاد، با بیان اینکه انتخابات نشان‌دهنده قدرت، استقلال، و هویت ملی است، اهمیت آن را در تقویت پایه‌های جمهوری اسلامی و تأمین منافع ملی تأکید کرد. این رویداد به عنوان یک فرصت برای تجدید نظر و ارزیابی مسیر آینده کشور، اهمیت ویژه‌ای دارد.

دعوت به مشارکت گسترده

امام جمعه اهل سنت ارومیه، با تأکید بر وظیفه شرعی و اخلاقی مردم در شرکت در انتخابات، از تمام اقشار جامعه خواست تا با حضور پرشور خود، پاسخی قاطع به هجمه‌های دشمنان و ایادی استکبار جهانی دهند. این حضور نشان از وحدت و همبستگی ملی در برابر چالش‌های داخلی و خارجی خواهد بود.

تأکید بر انتخاب آگاهانه و مسئولانه

کلشی نژاد، انتخابات را فرصتی برای تقویت مجلس و نهادهای قانون‌گذاری دانست و بر اهمیت انتخاب افراد کارآمد، متخصص و متعهد به ارزش‌های انقلاب و نظام تأکید کرد. این انتخاب، باید بر پایه آگاهی، بینش و تعهد به آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی باشد.

نقش انتخابات در تعیین سرنوشت کشور

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، فرصتی است برای مردم ایران تا در تعیین سرنوشت کشور و تحکیم پایه‌های مردم‌سالاری دینی نقشی فعال داشته باشند. حضور فعال و مسئولانه در این رویداد، بیانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی جامعه و تعهد به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انتخابات نه تنها فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب است، بلکه زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌های کشور خواهد بود. شرکت در انتخابات، اقدامی است در جهت حفظ استقلال، تقویت بنیان‌های دموکراسی و ایجاد آینده‌ای بهتر برای نسل‌های آینده.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *