کمربندی جدید خوی به نام شهدای خدمت نامگذاری شد

در اقدامی نمادین، شورای اسلامی شهر خوی با تصویب نامگذاری کمربندی جدید این شهر به نام شهدای خدمت، از خدمات و ایثارگری‌های رئیس جمهور فقید، آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان تجلیل کرد.

حمیدرضا عمرانی، رئیس شورای اسلامی شهر خوی، در جلسه علنی این شورا اظهار داشت: این اقدام به منظور قدردانی از زحمات و یادبود شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و همراهان وی انجام شده است.

وی با اشاره به حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت دولت و شهادت ایشان، افزود: این خبر ناگوار، ملت ایران و به خصوص مردم شهیدپرور خوی را deeply saddened کرد.

عمرانی ادامه داد: امروز شاهد نتایج تلاش‌های شبانه‌روزی شهید والامقام آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت در عرصه‌های مختلف از جمله دیپلماسی، اقتصاد، عمران و محرومیت‌زدایی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی تصریح کرد: در همین راستا، پیشنهاد شهردار مبنی بر نامگذاری کمربندی جدید به نام شهدای خدمت در صحن علنی شورای شهر مطرح و با رای کلیه اعضای شورا به تصویب رسید.

نامگذاری این کمربندی به نام شهدای خدمت، یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر را در اذهان مردم زنده نگه خواهد داشت و فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد بود.

این اقدام شورای اسلامی شهر خوی، نشان‌دهنده قدرشناسی مردم این شهر از خدمات و ایثارگری‌های شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان است.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز، اقداماتی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در سراسر کشور انجام شده است. از جمله این اقدامات می‌توان به نامگذاری معابر، میادین و مراکز آموزشی به نام این شهدا اشاره کرد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *