گشایش نمایشگاه استعداد یابی هنر‌های تجسمی در خوی

شهرستان خوی میزبان نمایشگاهی از آثار هنری هنرجویان جوان و مستعد است. در این رویداد هنری که در سالن مجتمع فرهنگی و هنری خوی برگزار می‌شود، بیش از ۳۵۰ اثر در قالب طراحی، نقاشی و سیاه‌قلم به نمایش گذاشته شده است. این آثار حاصل تلاش هنرمندانه هنرجویانی است که در طول تابستان زیر نظر اساتید مجرب به خلق آثار هنری پرداخته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوی هدف از برگزاری این نمایشگاه را کشف و پرورش استعدادهای هنری در شهرستان عنوان کرده و بر اهمیت برگزاری مستمر چنین رویدادهایی برای ایجاد انگیزه در هنرجویان تاکید کرده است. وی همچنین از انتخاب آثار برتر و معرفی آن‌ها به جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های استانی و ملی خبر داده است.

موضوعات آثار ارائه شده در این نمایشگاه متنوع بوده و عمدتاً به طبیعت، زیبایی‌های آن، چهره افراد و اشیاء می‌پردازد. این تنوع نشان‌دهنده خلاقیت و نگاه متفاوت هنرجویان جوان به دنیای اطراف است.

برگزاری این نمایشگاه علاوه بر ایجاد فرصتی برای نمایش آثار هنرمندان جوان، فضایی را برای ارتباط هنرمندان، علاقه‌مندان به هنر و اساتید فراهم کرده است. همچنین، این رویداد می‌تواند به ارتقای سطح کیفی آموزش هنر در شهرستان کمک کرده و به شناسایی و حمایت از هنرمندان مستعد منجر شود.

نمایشگاه استعداد‌یابی هنرهای تجسمی خوی به مدت یک هفته برای عموم علاقه‌مندان دایر بوده و فرصتی است برای آشنایی با استعدادهای هنری جوان شهرستان و حمایت از آن‌ها.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *