آذربایجان غربی پیشرو در صدور نخستین گواهینامه حرفه‌ای گردشگری سلامت در فضای مجازی

در یک گام مهم برای توسعه گردشگری سلامت در ایران، نخستین گواهینامه حرفه‌ای کسب‌وکارهای گردشگری سلامت در فضای مجازی به یک شرکت استارتاپی در استان آذربایجان غربی اعطا شد. این گواهینامه که بر اساس ماده ۷ قانون توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی مصوب ۱۳۷۵ و شیوه‌نامه ساماندهی کسب‌وکارهای فضای مجازی صادر شده است، به دارنده آن اجازه می‌دهد تا در چارچوب قوانین و مقررات، فعالیت‌های خود را در حوزه گردشگری سلامت در فضای مجازی گسترش دهد.

شرکت دریافت‌کننده این گواهینامه، با ایجاد یک پلتفرم جامع، اطلاعات دقیقی را در مورد بیمارستان‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت به ۱۱ زبان زنده دنیا ارائه خواهد داد. همچنین، این پلتفرم امکان مسیریابی خودکار به اماکن تاریخی و گردشگری، معرفی مراکز خدمات گردشگری سلامت، تورهای گردشگری، و سایر خدمات مرتبط با سفر را فراهم خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این پلتفرم می‌توان به معرفی برخط صنایع‌دستی و ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های جامع برای مسافران اشاره کرد.

صدور این گواهینامه، نشان از اهمیت روزافزون گردشگری سلامت در ایران و تلاش برای توسعه این صنعت به صورت حرفه‌ای و مبتنی بر فناوری‌های نوین دارد. با توجه به ظرفیت‌های بالای استان آذربایجان غربی در حوزه گردشگری سلامت، انتظار می‌رود این اقدام گامی مهم در جهت جذب گردشگران سلامت به این منطقه باشد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *