بیش از 800 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه ارومیه ابلاغ شد

ارومیه- فرماندار ارومیه از ابلاغ 822 میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی برای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین عماری در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در سال 1402، اعتبار اولیه تملک دارایی ارومیه 698 میلیارد تومان بود که این رقم در سال 1403 به 822 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت نمایندگان مجلس برای توسعه شهرستان استفاده کرد، افزود: خدمات بی‌سابقه‌ای در دولت سیزدهم برای رشد و توسعه ارومیه انجام شده و لازم است این خدمات به اطلاع مردم رسانده شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت گسترده مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و میانگین مشارکت مردم ارومیه در دور اول انتخابات 47.5 درصد بود که امیدواریم در دور دوم شاهد مشارکت گسترده‌تری باشیم.

در این جلسه، دو تن از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز بر حل مشکلات مردم و اتمام طرح‌های محرومیت‌زدایی در عرصه‌های مختلف تاکید و از اهمیت استفاده از پتانسیل‌های مرزی برای توسعه استان و شهرستان سخن گفتند.

شهردار ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به آغاز نهضت آسفالت‌ریزی شهری در ارومیه، گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال 1403 بیش از 1.5 میلیون متر مربع آسفالت‌ریزی انجام شود.**

مهدی‌زاده با بیان اینکه پل شهدای خدمت با اعتبار 192 میلیارد تومان افتتاح شده است، خاطرنشان کرد: پل B4 مجموعه پل‌های آذربایجان با اعتبار 196 میلیارد تومان در هفته گذشته به بهره‌برداری رسید و پل B1 از این مجموعه نیز تا هفته دولت افتتاح خواهد شد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *