افتتاح مدرسه ۶ کلاسه و کلنگ‌زنی مدرسه ۳ کلاسه در خوی به همت خیرین

در اقدامی خداپسندانه و با هدف محرومیت‌زدایی، دو پروژه آموزشی مهم در شهرستان خوی کلید خورد و به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، مدرسه ۶ کلاسه امام رضایی‌های ۸ در روستای قشلاق افتتاح و عملیات ساخت مدرسه ۳ کلاسه روستای شعبانلو آغاز شد.

مدرسه ۶ کلاسه امام رضایی‌های ۸ با زیربنای ۷۶۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، به همت خانواده دکتر کیقبادی و جمعیت امام رضایی‌ها احداث شده و به یاد پسر مرحومشان، علیرضا کیقبادی، نامگذاری شده است.

همزمان با افتتاح این مدرسه، کلنگ ساخت مدرسه ۳ کلاسه روستای شعبانلو نیز به زمین زده شد. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع احداث خواهد شد. نکته قابل توجه نامگذاری این مدرسه به نام شهید سید حسن نصرالله، از شهدای مقاومت، است.

صالحی، مدیرعامل جمعیت امام رضایی‌ها، در این مراسم بر اهمیت ساخت مدارس در مناطق محروم و تلاش این جمعیت برای فراهم آوردن بهترین امکانات آموزشی برای دانش‌آموزان تاکید کرد.

با افتتاح این مدارس، دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان خوی به امکانات آموزشی بهتر دسترسی پیدا خواهند کرد و آینده‌ای روشن‌تر برای آن‌ها رقم خواهد خورد. این اقدام خیرخواهانه الگویی برای سایر خیرین و مسئولان در راستای توسعه زیرساخت‌های آموزشی کشور است.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *