بهره‌برداری از ۱۹ طرح آبرسانی در آذربایجان غربی؛ نویدبخش آینده‌ای روشن برای روستاها و شهرهای استان

در آستانه هفته دولت، خبر خوشی برای مردم آذربایجان غربی منتشر شد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از بهره‌برداری ۱۹ طرح آبرسانی در استان خبر داد که به موجب آن، بیش از ۱۲۰ هزار نفر از جمعیت روستایی و شهری استان از نعمت آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

پایداری آب شرب در روستاها و شهرهای استان

با بهره‌برداری از این ۱۹ طرح، آب شرب ۱۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر پایدارسازی شده و همچنین مخازن آب و ایستگاه‌های پمپاژ دو شهر ارومیه و مهاباد با جمعیت ۸۳ هزار نفر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌ها

برای اجرای این طرح‌های مهم، اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است. این سرمایه‌گذاری نشان از اهمیت بالای تأمین آب شرب پایدار در استان و تلاش مسئولین برای بهبود کیفیت زندگی مردم است.

اهمیت تأمین آب شرب پایدار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، تأمین آب شرب بهینه برای ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر جمعیت استان را مهم‌ترین وظیفه این شرکت دانست. با اجرای این طرح‌ها، گام مهمی در جهت تحقق این هدف برداشته شده است.

قدردانی از تلاش‌های رسانه‌ها

در پایان این مراسم، از تلاش‌های خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در حوزه آب و فاضلاب استان قدردانی شد. رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص مسائل مرتبط با آب دارند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *