تامین سوخت زوار اربعین حسینی در آذربایجان غربی

با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی، تامین سوخت مورد نیاز زوار یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولین است. در این راستا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تمهیدات ویژه‌ای را برای تامین سوخت زوار اربعینی درنظر گرفته است.

تامین سوخت اتوبوس‌های بین شهری و خارجی

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به آمادگی ۲۷۰ جایگاه عرضه سوخت در منطقه ارومیه و میاندوآب، از تامین سوخت مورد نیاز اتوبوس‌های بین شهری و خارجی خبر داد. وی افزود: برای اتوبوس‌های بین شهری سهمیه تنخواه مازاد در نظر گرفته شده و برای اتوبوس‌های خارجی نیز کارت ویژه ترانزیت صادر شده است تا بتوانند به راحتی سوخت‌گیری کنند.

تامین بنزین زوار در مسیر مرز تمرچین

برای تامین بنزین زوار در مسیر مرز تمرچین، تعداد کارت‌های آزاد سوخت‌گیری جایگاه‌های واقع در این مسیر افزایش یافته است. همچنین، در منطقه میاندوآب نیز برای تامین سوخت مینی‌بوس‌های حامل زوار، اقدامات لازم انجام شده است.

نتیجه‌گیری

با توجه به اقدامات انجام شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، می‌توان گفت که تامین سوخت زوار اربعین حسینی در این منطقه به خوبی برنامه‌ریزی شده است. این اقدامات نشان از اهمیت خدمت‌رسانی به زوار و تلاش مسئولین برای تسهیل زیارت اربعین دارد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *