تحول در سردشت با افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی

در پنجمین روز از هفته دولت، شهرستان سردشت شاهد افتتاح ۱۹ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۵۹ میلیارد ریال بود. این رویداد مهم با حضور معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

طیف گسترده‌ای از طرح‌ها از جمله طرح هادی ۸ روستا، اقامتگاه بوم‌گردی روستای بزیله، ساختمان شورای اسلامی نلاس، پایگاه فوریت‌های پزشکی شهر ربط و ۷ مسکن مددجویی به بهره‌برداری رسیدند. همچنین، زمین چمن ورزشی روستای گوله نیز به عنوان یکی دیگر از این طرح‌ها افتتاح شد.

این پروژه‌ها که با هدف بهبود زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت زندگی مردم منطقه اجرا شده‌اند، گامی مهم در جهت توسعه شهرستان سردشت محسوب می‌شوند. طرح هادی روستاها به بهبود وضعیت مسکن روستایی و ایجاد محیطی مناسب برای زندگی کمک می‌کند. اقامتگاه بوم‌گردی نیز علاوه بر رونق گردشگری، فرصت‌های شغلی جدیدی را برای مردم منطقه ایجاد خواهد کرد.

افتتاح پایگاه فوریت‌های پزشکی و مسکن مددجویان نیز نشان از توجه ویژه به حوزه سلامت و رفع نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارد. همچنین، احداث زمین چمن ورزشی در روستاها، فرصت‌های ورزشی و تفریحی را برای جوانان فراهم کرده و به ارتقای سلامت جسمی و روحی آنها کمک خواهد کرد.

با افتتاح این طرح‌ها، شهرستان سردشت گام بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت برداشته است. انتظار می‌رود این دستاوردها انگیزه‌ای برای ادامه روند توسعه و آبادانی این منطقه باشد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *