تسهیل دسترسی شهروندان به جشنواره انگور ارومیه با اتوبوس‌های رایگان

به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به هفتمین جشنواره انگور ارومیه که از ۲۷ شهریور تا ۲ مهرماه در دهکده ساحلی چی چست برگزار می‌شود، شهرداری ارومیه اقدام به راه‌اندازی سرویس‌های اتوبوس رایگان کرده است.

حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه، با اعلام این خبر اظهار داشت که پنج دستگاه اتوبوس شهری به صورت روزانه و در ساعات مشخص، شهروندان را از میدان انقلاب به محل برگزاری جشنواره منتقل خواهند کرد. این سرویس‌دهی با هدف تشویق شهروندان به حضور در این رویداد فرهنگی و فراهم آوردن امکان دسترسی آسان برای همه اقشار جامعه صورت می‌گیرد.

جشنواره انگور ارومیه که همزمان با هفته وحدت برگزار می‌شود، فرصتی است برای معرفی محصولات کشاورزی منطقه، از جمله انواع انگور، کشمش، دوشاب و سرکه. علاوه بر غرفه‌های عرضه محصولات، برنامه‌های متنوعی از جمله جنگ‌های شادی و نمایش‌های فرهنگی نیز در این جشنواره برگزار خواهد شد.

با توجه به استقبال گسترده شهروندان از جشنواره‌های قبلی، انتظار می‌رود که هفتمین دوره این جشنواره نیز با استقبال خوبی همراه باشد. راه‌اندازی سرویس‌های اتوبوس رایگان، گامی مهم در جهت تسهیل دسترسی شهروندان به این رویداد به شمار می‌رود.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *