درخشش کشتی‌گیران ناشنوای آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشور

کشتی‌گیران ناشنوای آذربایجان غربی در مسابقات قهرمانی کشوری کشتی آزاد ناشنوایان، عملکرد درخشانی از خود نشان دادند و موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چهار ورزشکار اعزامی از آذربایجان غربی در این مسابقات شرکت کردند که همگی موفق به کسب مدال شدند. علی شکیبازاده، قهرمان ارزنده المپیک و جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم، و شهاب رحیمی، قهرمان جهان و آسیا در وزن ۷۲ کیلوگرم، با عملکردی قدرتمند به مدال طلا دست یافتند. همچنین، حسین سیفلو در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال نقره و علیرضا طاهری سلوانق در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

عبدالسلام معروفی، رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی، ضمن تقدیر از تلاش‌های ورزشکاران و کادر فنی تیم، خواستار حمایت بیشتر مسئولان از قهرمانان ناشنوا و کم‌شنوا شد. وی همچنین به امکانات مناسب هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی، از جمله اولین سالن ورزشی اختصاصی ناشنوایان در کشور، اشاره کرد.

این موفقیت بزرگ نشان از تلاش و پشتکار ورزشکاران ناشنوای آذربایجان غربی و همچنین حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان و جامعه ورزش استان دارد. امید است این موفقیت‌ها انگیزه‌ای برای سایر ورزشکاران ناشنوا باشد تا به افتخارات بیشتری دست یابند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *