سومین نمایشگاه حجاب و پوشش اسلامی «گوهرشاد» در ارومیه برپا می‌شود

ارومیه – 25 خرداد 1403

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی از برگزاری سومین نمایشگاه حجاب و پوشش اسلامی «گوهرشاد» با هدف احیای هویت ملی و دینی و ارائه الگوی مناسب برای پوشاک بانوان در ارومیه خبر داد.

نیر الهامی با اشاره به اهمیت حجاب و پوشش اسلامی در دین مبین اسلام، اظهار داشت: این نمایشگاه با 65 غرفه از 30 خردادماه تا 5 تیرماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ضمن ارائه و عرضه پوشاک ایرانی اسلامی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله نقاشی برای کودکان و نوجوانان، جشن‌های غدیر و دهه امامت و ولایت، دوخت رایگان چادر و برگزاری مسابقات مختلف برای جوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گسترش و ترویج فرهنگ پوشاک ایرانی اسلامی، حمایت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک اسلامی، فراهم کردن بستر برای آشنایی فعالان این حوزه و همچنین معرفی تولیدکنندگان و فروشندگان صنعت پوشاک اسلامی سراسر کشور به یکدیگر را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

الهامی با بیان اینکه اسلام به دنبال رشد فکری، علمی، اجتماعی، سیاسی و معنوی زنان است، گفت: به نمایش گذاشتن لباس‌هایی با سبک و سیاق ایرانی – اسلامی، اقدامی فرهنگی در برابر هجمه فرهنگی و ترویج لباس‌های نامتعارف و مغایر با ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وی در پایان از علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد تا در موعد مقرر به محل نمایشگاه‌های دائمی پارک جنگلی ارومیه مراجعه کنند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *