ضبط ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در ارومیه

در یک عملیات مشترک نیروهای انتظامی و تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، محموله دو هزار لیتری سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در مسیر سلماس به ارومیه کشف و ضبط شد. ارزش ریالی این محموله یک میلیارد و سیصد میلیون ریال برآورد شده است.

شعبه چهارم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه پس از بررسی پرونده و عدم ارائه مدارک قانونی توسط متخلف، تخلف انتسابی را محرز شناخته و حکم به ضبط مخزن سوخت به عنوان وسیله جرم و همچنین ضبط سوخت کشف شده صادر کرد. علاوه بر این، متخلف به پرداخت جریمه نقدی سنگین به میزان سه میلیارد و نهصد میلیون ریال محکوم شد.

حسین نجف زاده، مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، ضمن اعلام این خبر، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو، مراتب را از طریق سامانه اینترنتی یا تماس تلفنی به اطلاع تعزیرات حکومتی برسانند.

این اقدام قاطعانه تعزیرات حکومتی در برخورد با قاچاق سوخت، نشان از عزم جدی دستگاه قضایی برای مبارزه با این پدیده شوم دارد. همچنین، کشف این محموله بزرگ سوخت قاچاق، زنگ خطری برای قاچاقچیان بوده و نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی و قضایی با هوشیاری و جدیت در حال رصد فعالیت‌های مجرمانه در این حوزه هستند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *