نمایشگاه فروش پاییزه ارومیه؛ رونمایی از محصولات متنوع با قیمت مناسب

نمایشگاه فروش پاییزه ارومیه با حضور ۲۰۰ تولیدکننده داخلی، در آستانه سال تحصیلی جدید آغاز به کار کرد. این رویداد اقتصادی که تا ۲۷ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه برپا خواهد بود، فرصتی را برای شهروندان ارومیه‌ای فراهم آورده تا بتوانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

در این نمایشگاه، طیف گسترده‌ای از کالاها از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌التحریر، لوازم کمک‌آموزشی، محصولات فرهنگی و کتاب عرضه می‌شود. هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه، ایجاد بستری مناسب برای عرضه مستقیم کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با تأکید بر اهمیت این رویداد اقتصادی، اعلام کرد که تلاش شده تا با همکاری غرفه‌داران، کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها است تا بتوانند لوازم مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. همچنین، برگزاری این نمایشگاه می‌تواند به رونق اقتصادی منطقه و حمایت از تولیدکنندگان داخلی کمک کند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی مراجعه کرده و از محصولات متنوع این نمایشگاه دیدن کنند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *