نوجوانان کشتی‌گیر ایرانی، نایب قهرمان جهان شدند

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با درخشش در رقابت‌های جهانی که در اردن برگزار شد، به مقام نایب قهرمانی دست یافت. این تیم با کسب ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، افتخار بزرگی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

در این مسابقات، ابوالفضل شمسی‌پور در وزن ۷۱ کیلوگرم و رضا افشار در وزن ۸۰ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدند. همچنین، امیرعباس رمضانی در وزن ۴۵ کیلوگرم و امیرعباس علیزاده در وزن ۴۸ کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند. امیررضا علیپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و ابوالفضل محمدنژاد در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نیز با کسب مدال برنز، به مدال‌آوران تیم ایران اضافه شدند.

در جدول رده بندی تیمی، تیم آمریکا با کسب ۱۵۲ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم ایران با ۱۳۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم قرقیزستان نیز با ۱۰۴ امتیاز به مقام سوم دست یافت.

این موفقیت بزرگ، نشان از استعداد و تلاش فراوان کشتی‌گیران نوجوان ایرانی دارد. همچنین، این موفقیت می‌تواند نویدبخش آینده‌ای درخشان برای کشتی ایران باشد. فدراسیون کشتی و کادر فنی تیم ملی باید از این موفقیت به عنوان انگیزه‌ای برای ادامه مسیر و پرورش استعدادهای جوان استفاده کنند.

لازم به ذکر است که این موفقیت در حالی حاصل شده است که کشتی ایران در سال‌های اخیر با چالش‌های مختلفی روبرو بوده است. با این حال، جوانان کشتی‌گیر ایرانی با تلاش و پشتکار خود نشان دادند که آینده کشتی ایران روشن است.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *