پرداخت بیش از 240 میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی در آذربایجان غربی

صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی در راستای توسعه اشتغال و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، اقدام به پرداخت بیش از 240 میلیارد تومان تسهیلات کرده است.

علی عبداللهی، مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان غربی، با اعلام این خبر، اظهار داشت که این تسهیلات در قالب ۱۱ تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله کمیته امداد، بهزیستی، تعاون و کار، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و استانداری پرداخت شده است.

وی افزود که با استفاده از این اعتبارات، برای بیش از ۳۷۰ نفر در حوزه‌های کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن اشتغال‌زایی شده است. همچنین، در قالب طرح نهضت احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی، با پرداخت ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات، از ۷۳۰ فرصت شغلی موجود در استان صیانت شده است.

عبداللهی همچنین از اجرای طرح موفق “یک روستا، یک محصول” خبر داد و اعلام کرد که در این طرح، برای ۳۱۰ نفر به میزان ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات شغلی پرداخت شده است.

این اقدامات نشان از عزم جدی صندوق کارآفرینی امید برای توسعه اشتغال و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در استان آذربایجان غربی دارد. با توجه به اهمیت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، این اقدامات نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی استان ایفا خواهند کرد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *