پرداخت قابل توجه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط بانک سینا در آذربایجان غربی

مدیر امور شعب بانک سینا در منطقه آذربایجان غربی خبر از پرداخت بیش از ۸۶ درصد تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان داده است. این بانک از ابتدای سال تا پایان تیرماه، ۶۴ فقره تسهیلات ازدواج و ۴۳ فقره تسهیلات فرزندآوری به مشتریان خود پرداخت کرده است.

همزمان با این خبر، بانک سینا هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز خود را آغاز کرده است. آخرین مهلت برای شرکت در این جشنواره ۳۱ شهریور ماه بوده و برندگان در مهرماه معرفی خواهند شد. برای شرکت در قرعه‌کشی، حداقل مبلغ یک میلیون ریال در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز الزامی است و هر ۵۰۰ هزار ریال به مدت سه ماه، یک امتیاز محسوب می‌شود.

در کنار پرداخت تسهیلات و برگزاری جشنواره، بانک سینا به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز عمل کرده است. این بانک ۵۱ دستگاه آمبولانس به وزارت بهداشت اهدا کرده، در دوران کرونا مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به استان‌های درگیر کمک کرده و همچنین با اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند و ساخت مدرسه در مناطق محروم، به بهبود وضعیت آموزشی کمک کرده است.

بانک سینا همچنین برای رفاه حال زائران حسینی، یک دستگاه ATM در مرز تمرچین پیرانشهر راه‌اندازی کرده است. این بانک در آذربایجان غربی با ۱۳ شعبه و یک باجه به خدمات‌رسانی به شهروندان ادامه می‌دهد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *