پرداخت ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان آذربایجان غربی

در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی طی هفت سال گذشته مبلغ ۶۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت به ۶۷ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش خود پرداخت کرده است.

رضا مهرافروز، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی، در چهارمین همایش ملی قرض نیکو که در این استان برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات در راستای بهبود وضعیت معیشتی و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است. وی افزود که تنها در سال گذشته، نزدیک به هفت هزار فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال از طریق این صندوق پرداخت شده است.

صندوق امداد ولایت که از سال ۱۳۹۶ در آذربایجان غربی راه‌اندازی شده، با مشارکت خیرین و نیکوکاران به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تأمین مالی برای ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این همایش بر اهمیت کمک به نیازمندان تاکید کرد و آن را یک فضیلت انسانی و دینی دانست. وی همچنین از خیرینی که در این امر خیر مشارکت دارند، قدردانی کرد.

در این همایش که با هدف ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و تجلیل از خیرین برگزار شد، از فعالان حوزه قرض‌الحسنه در استان آذربایجان غربی نیز تجلیل به عمل آمد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *