کشف محموله عظیم هروئین در ارومیه و ضربه سنگین به شبکه‌های قاچاق مواد مخدر

در عملیاتی ضربتی و موفقیت‌آمیز، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی موفق به کشف ۱۵۰ کیلوگرم هروئین شد. این محموله عظیم مواد مخدر از یک باند توزیع مواد مخدر در ارومیه کشف و ضبط شده است. در این عملیات، سه نفر دستگیر و دو دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف شد.

این دستاورد بزرگ در حالی حاصل شده است که در پنج ماه گذشته، بیش از دو هزار و ۱۴۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است. این نشان از عزم جدی پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ و ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به رشد قابل توجه کشفیات و دستگیری‌ها در سال جاری، از اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و افزایش اشراف اطلاعاتی پلیس خبر داد. در این طرح‌ها، بیش از ۷۰۰ نقطه آلوده پاکسازی شده، ۶۹ مورد اماکن تجاری پلمپ شده و ۹ هزار و ۱۴۰ نفر در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شده‌اند. همچنین، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده‌اند.

از ابتدای سال جاری، ۳۰ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان منهدم شده است که این امر ضربه سنگینی به بنیان مالی و اقتصادی قاچاقچیان وارد کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر تأکید کرد و از مردم خواست تا همچنان پلیس را در این مبارزه یاری کنند.

این دستاورد بزرگ نشان می‌دهد که پلیس با جدیت و قاطعیت با پدیده شوم مواد مخدر مبارزه می‌کند و اجازه نخواهد داد که این بلای خانمان‌سوز به امنیت جامعه آسیب برساند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *