کشف ۵ تن مواد مخدر در آذربایجان غربی و تاکید بر مبارزه بی امان با این پدیده شوم

آذربایجان غربی در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر گام‌های بلندی برداشته است. به گفته رئیس کل دادگستری استان، در هفت ماهه نخست سال جاری نزدیک به ۵ تن مواد مخدر کشف شده که نشان از تلاش جدی دستگاه قضایی و سایر نهادهای مرتبط در این زمینه دارد.

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت پیشگیری کیفری در کاهش جرایم مرتبط با مواد مخدر، بر اجرای احکام قوی و بازدارنده تاکید کرد. وی همچنین به شناسایی و ضبط اموال حاصل از قاچاق مواد مخدر به عنوان یکی از راهکارهای ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان اشاره کرد.

حسین مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نیز بر ضرورت ساماندهی معتادان و پاکسازی مکان‌های استعمال مواد مخدر تاکید کرد. وی همچنین بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق مواد مخدر به عنوان یکی از راهکارهای موثر در مبارزه با این پدیده تاکید کرد.

با توجه به اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر و تهدیدات جدی که این پدیده برای جامعه دارد، همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در این زمینه ضروری است. آذربایجان غربی با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، همواره در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر بوده است و دستاوردهای اخیر نشان از عزم راسخ مسئولان استان در این زمینه دارد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *