گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در آذربایجان غربی با برنامه‌های متنوع

به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، ستاد گرامیداشت این روز در آذربایجان غربی برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. هدف از برگزاری این برنامه‌ها، قدردانی از نقش مهم روستائیان و عشایر در اقتصاد و امنیت کشور و همچنین بررسی مسائل بیمه‌ای این قشر از جامعه است.

سیروس محمودیان، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت نقش روستائیان و عشایر، بر لزوم توجه ویژه به این قشر و ارائه خدمات پایدار به آن‌ها تاکید کرد. وی همچنین به مصوبات ستاد گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر در استان اشاره کرد که شامل برنامه‌هایی همچون دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران روستایی، برگزاری نشست‌های تخصصی بیمه‌ای، برگزاری میز‌های خدمت در مناطق روستایی و عشایری، اعطاء احکام و تقدیر از مستمری بگیران صندوق و برگزاری نشست‌های خبری با رسانه‌ها است.

برگزاری مراسم جشن در مناطق روستایی و عشایری، دیدار با ائمه جمعه، فرمانداران و تقدیر از همکاری بخشداران، دهیاران و شورای اسلامی روستاها نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این روز است.

با برگزاری این برنامه‌ها، انتظار می‌رود که قدردانی شایسته‌ای از زحمات روستائیان و عشایر صورت گرفته و همچنین مسائل و مشکلات آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد. همچنین، این برنامه‌ها می‌تواند به افزایش آگاهی روستائیان و عشایر از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کمک کند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *