رسیدگی به تخلفات ۸۲ دفتر پیشخوان در آذربایجان غربی

در راستای ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و رسیدگی به شکایات مردمی، در ۷ ماهه گذشته سال جاری، کمیته استانی نظارت بر ایفای تعهدات دارندگان پروانه و اعمال مقررات دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی آذربایجان غربی به ۸۲ مورد تخلف رسیدگی کرده است.

قاسم جلیلی نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی، با اشاره به اهمیت کاهش زمان رسیدگی به شکایات، تاکید کرد که تمامی این تخلفات که از طریق سامانه ۱۹۵ و شکایات کتبی ثبت شده بودند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان موظف به رعایت تمامی شرایط و ضوابط مندرج در اصول حاکم بر صدور پروانه هستند، افزود: در صورت تخطی از این تعهدات، پس از بررسی در کمیته تخلفات، متخلفان مشمول جریمه‌های متناسب با میزان اهمیت تخلف خواهند شد.

جلیلی نژاد همچنین از تمامی شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در دفاتر پیشخوان، مراتب را از طریق سایت www.۱۹۵.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ گزارش کنند تا در اسرع وقت به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *