آسفالت‌ریزی معابر ۶ هزار روستا

در گامی مهم جهت بهبود زیرساخت‌های روستایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر از آسفالت‌ریزی معابر بیش از ۶ هزار روستا در سراسر کشور داد. این اقدام که با استفاده از اعتبارات سال ۱۴۰۲ صورت گرفته، منجر به آسفالت بیش از ۲۷۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی روستایی شده است.

داریوش بلدی، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن، در سفر به آذربایجان غربی و در جمع اهالی روستای سرچنار، این خبر خوش را اعلام کرد. وی با تأکید بر اهمیت مشارکت مردمی در توسعه روستاها، از آمادگی بنیاد مسکن برای حل مشکلات روستاهایی که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند، خبر داد.

علاوه بر آسفالت‌ریزی، بنیاد مسکن در زمینه تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده است. به گفته بلدی، طرح هادی برای ۹۸ درصد روستاهای کشور تهیه شده و در ۶۵ درصد روستاها نیز اجرا شده است. این امر نشان از عزم جدی بنیاد مسکن برای بهبود وضعیت روستاها و ایجاد امکانات مناسب برای زندگی روستاییان دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی نیز در این سفر، از پیشرفت قابل توجه اجرای طرح‌های هادی در این استان خبر داد. وی اعلام کرد که طرح هادی برای تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تهیه شده و در حال حاضر در ۴۷ درصد روستاها اجرا شده است.

این دستاوردها نشان می‌دهد که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با جدیت به دنبال بهبود وضعیت روستاها و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان است. آسفالت‌ریزی معابر روستاها و اجرای طرح‌های هادی، گام‌های مهمی در این راستا محسوب می‌شوند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *