افتتاح نخستین مرکز درمان ناباروری دولتی در ارومیه

ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی با احداث نخستین مرکز درمان ناباروری دولتی در ارومیه، گام مهمی در راستای حمایت از زوج‌های نابارور برداشته است. این مرکز که با همکاری جهاد دانشگاهی راه اندازی می‌شود، تمامی خدمات خود را به صورت کاملاً دولتی و با هدف کاهش هزینه‌های درمان برای خانواده‌ها ارائه خواهد داد.

عزیز سهندی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی، با اعلام این خبر، از آمادگی این ستاد برای حمایت از خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف خبر داد. وی به اجرای طرح‌های حمایتی همچون «لبخند مادری» برای خانواده‌های دارای چند قلو و طرح «خانه‌های احسان» برای شناسایی و رفع نیازهای محلات اشاره کرد.

در طرح «لبخند مادری»، به هر خانواده دارای چند قلو بسته حمایتی به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و همچنین پوشاک رایگان برای مدت ۶ ماه اهدا می‌شود. طرح «خانه‌های احسان» نیز با هدف ارائه خدمات فرهنگی، اشتغال و سایر خدمات مورد نیاز به خانواده‌های محلات آسیب‌پذیر اجرا می‌شود.

سهندی همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم گرمایشی و سرمایشی و ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان خبر داد. وی با تاکید بر اهمیت اشتغال‌زایی، از اجرای طرح‌های مختلفی در این زمینه خبر داد که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح‌های خرد و مشاغل خانگی، کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات اشاره کرد.

با افتتاح این مرکز درمان ناباروری و اجرای طرح‌های حمایتی مختلف، ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان غربی نشان داده است که در راستای حمایت از خانواده‌ها و بهبود وضعیت زندگی مردم تلاش می‌کند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *