انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۵۰ کیلوگرم شیشه در آذربایجان غربی

در عملیاتی موفقیت آمیز، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی موفق به انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۵۰ کیلوگرم شیشه شدند. این محموله بزرگ مواد مخدر در محور خوی-ماکو و در داخل یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود.

سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، با اعلام این خبر، تصریح کرد که ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و پس از شناسایی اعضای این باند، موفق به انهدام آن شدند. وی همچنین تاکید کرد که پلیس با جدیت با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر مبارزه می‌کند و از هیچ تلاشی برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه دریغ نخواهد کرد.

در این عملیات، علاوه بر کشف مواد مخدر، سه متهم دستگیر و یک دستگاه کامیون و دو دستگاه سواری نیز توقیف شد. متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از همکاری خوب شهروندان با پلیس تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

این دستگیری موفقیت‌آمیز نشان از عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر دارد و می‌تواند پیامی روشن برای سودجویان و قاچاقچیان باشد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *