رسانه‌های آذربایجان غربی در جام رسانه امید خوش درخشیدند

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان غربی با شرکت در نخستین دوره جام رسانه امید کشور، بار دیگر تعهد خود به رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و ترویج امید در جامعه را به اثبات رساندند.

این رویداد که با رویکرد “امیدآفرینی و تولید و انتشار خبر خوب” در تهران برگزار شد، شاهد حضور رسانه‌های استان در قالب دو تیم شش نفره به نمایندگی از دوازده رسانه استان بود.

جهانگیر اسلام پرست، رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ترویج امید در جامعه، اظهار داشت: “دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با توسل به جنگ نرم، در صدد القا ناامیدی و یأس در بین مردم هستند. برگزاری رویدادهایی مانند جام رسانه امید می‌تواند در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و تزریق امید به جامعه نقش موثری ایفا کند.”

وی با بیان اینکه جام رسانه امید یک رقابت 36 ساعته است، افزود: “در این رویداد، اصحاب رسانه و خبرنگاران پیشرفت‌های کشور و استان را در دو بخش تولید و انتشار محتوا در محورهای جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی به تصویر می‌کشند و از نظر حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی اثر، تعداد بازدید، اشتراک‌گذاری و بازخورد مخاطبان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.”

اسلام پرست در ادامه به تلاش و پشتکار رسانه‌های استان در این رقابت اشاره کرد و گفت: “خوشبختانه رسانه‌های آذربایجان غربی با ارائه محتواهای خلاقانه و امیدآفرین، عملکرد درخشانی در این رویداد داشتند و توانستند جایگاه‌های ارزشمندی را به خود اختصاص دهند.”

حضور فعال و پُرمایه رسانه‌های استان در جام رسانه امید، بار دیگر نشان‌دهنده ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای این استان در عرصه رسانه و خبرنگاری است.

امیدواریم شاهد تداوم این افتخارآفرینی‌ها از سوی رسانه‌های استان در میادین مختلف باشیم و با تلاش و همت مضاعف، گام‌های موثری در جهت ارتقای سطح امید و نشاط در جامعه برداریم.

لازم به ذکر است که این رویداد 29 و 30 اردیبهشت 1403 در تهران؛ مجتمع فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد.

ضمن تبریک به تمامی فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان غربی که در این رویداد خوش درخشیدند، برای آن‌ها آرزوی موفقیت‌های روزافزون در عرصه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه را داریم.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *