ساعت کاری ادارات آذربایجان غربی از ۶ صبح آغاز می‌شود

معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان غربی، ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و موسسات عمومی غیردولتی استان در دوره گرم سال (از 15 خرداد تا 15 شهریور) را از ساعت 6 صبح تا 13 ظهر اعلام کرد.

در این بخشنامه آمده است که شهرداری‌ها و دیگر بخش‌های مربوطه باید برای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در ساعات تعیین شده، نسبت به تامین وسایل نقلیه اقدام کنند.

همچنین مهدهای کودک موظفند نیم ساعت قبل از شروع کار ادارات، نسبت به پذیرش کودکان اقدام نمایند.

دمای محیط کار باید حداقل 25 درجه سانتیگراد باشد و سیستم‌های سرمایشی یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات (ساعت 12 ظهر) خاموش شوند.

روشنایی داخل ساختمان‌ها در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور باید تا حد امکان کاهش یابد و روشنایی محوطه بیرونی نیز در این بازه زمانی به حداقل برسد.

دستگاه‌های اجرایی مکلفند در ساعات اداری 30 درصد و در ساعات غیراداری 60 درصد نسبت به دوره پایه، مصرف انرژی خود را کاهش دهند.

همچنین آنها باید در ساعات پیک تابستان (12 تا 18) با استفاده از مولدهای اضطراری، بار مصرفی خود را تامین کنند و برای بازدید، نصب کنتور و تامین سوخت مورد نیاز مولد، با شرکت توزیع برق استان هماهنگی لازم را انجام دهند.

شرکت توزیع برق استان نیز موظف است ضمن نظارت بر اجرای این بخشنامه، به صورت دوره‌ای گزارش وضعیت مصرف برق در استان را به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ارائه کند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *