قانون مداری و بی طرفی، سرلوحه کار مجریان انتخابات خوی

فرماندار خوی: مهمترین وظیفه مجریان انتخابات، برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و بی طرفانه است.

کریم علی نژاد، فرماندار خوی، در اولین جلسه ستاد انتخابات شهرستان، با تاکید بر قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی به عنوان مهمترین وظایف مجریان انتخابات، گفت: با وجود شرایط خاص حاکم بر کشور، یقین داریم که چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم و در فضایی سالم و قانونی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به درگذشت رئیس جمهور و ضرورت برگزاری انتخابات طبق قانون اساسی، اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان خوی با تشکیل هیات اجرایی در سطح شهرستان و بخش ها و برنامه ریزی های دقیق، آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه در هشتم تیرماه سال جاری است.

تجربه موفق گذشته، ضامن انتخاباتی سالم

فرماندار خوی با بیان اینکه تجربه ی موفق انتخابات گذشته پشتوانه ی کار مجریان انتخابات است، افزود: با همدلی و تعامل بین تمامی دست اندرکاران، شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند و بی طرف در موعد مقرر خواهیم بود.

استفاده از تمام ظرفیت ها برای اطلاع رسانی و تشویق به مشارکت

علی نژاد در ادامه، بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای اطلاع رسانی و تشویق مردم به حضور در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید از تمامی امکانات، اعم از فضای مجازی، رسانه های محلی و تولید محتوای امیدبخش، برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری استفاده شود.

هم افزایی برای انتخاباتی پرشور

وی با اشاره به نقش گروه های مرجع در تشویق مردم به حضور در انتخابات، از اساتید دانشگاه، فرهنگیان، روحانیون و بانوان خواست تا با تبیین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

انتخابات خوی، نمادی از مردم سالاری

فرماندار خوی در پایان، ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران برگزاری انتخابات، از مردم فهیم شهرستان خواست تا با حضور حداکثری خود در انتخابات پیش رو، بار دیگر برگ زرینی از تاریخ مردم سالاری و حماسه سیاسی را در شهرستان خوی رقم بزنند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *