مردم آذربایجان غربی در سوگ رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت

مردم آذربایجان غربی با حضور گسترده در مراسم‌های سوگواری، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم‌ها که در حسینیه‌ها و مصلاهای سراسر استان برگزار شد، قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب و روحانیون حضور داشتند.

حجت الاسلام قاسم خانی، امام جمعه خوی در یکی از این مراسم‌ها با اشاره به خدمات ارزشمند رئیس جمهور شهید، گفت: آیت الله رئیسی مکتب جدیدی از خدمت صادقانه و بی منت را در ایران اسلامی بنیان نهاد که برای همیشه ماندگار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهادت شهدای خدمت، به ویژه رئیس جمهور شهید، موجب تقویت انقلاب اسلامی خواهد شد، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

حجت الاسلام صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه نیز در مراسمی دیگر با اشاره به مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر آیت الله رئیسی، گفت: ایشان در مقابل مردم خاضع و در برابر تهمت‌ها صبور بود و با وجود ناسزاگویی برخی‌ها، سکوت می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی ثابت کرد که در اداره کشور هیچ بن‌بستی وجود ندارد، هدف بزرگ ایشان را خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: این سید بزرگوار خود را وقف خدمت به مردم کرده بود.

مردم آذربایجان غربی در این مراسم‌ها با قرائت قرآن، مداحی و مرثیه‌خوانی، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای خدمت تجدید میثاق کردند.

شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، موجی از غم و اندوه را در سراسر کشور به راه انداخت و مردم با برگزاری مراسم‌های مختلف، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی می‌دارند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *