مشکلات دو واحد تولیدی در خوی با حضور فرماندار حل شد

خوی – 12 خرداد 1403

در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، با حضور کریم علی‌نژاد، فرماندار خوی، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی مبل در این شهرستان بررسی و حل شد.

فرماندار خوی در جریان این بازدید با اشاره به دغدغه‌های رئیس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی در خصوص حل مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی، گفت:

افزایش قیمت مواد اولیه و کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مشکلاتی بودند که این واحدها با آن مواجه بودند و برای رفع آنها تصمیماتی اتخاذ شد.

علی‌نژاد افزود:

واحد تولیدی مبل باور با ظرفیت تولید دو هزار و ۱۶۰ دست مبل در سال و اشتغال‌زایی برای ۱۲۰ نفر، از واحدهای تولیدی مهم در بخش مبل شهرستان خوی و به عنوان قطب مبل شمال غرب کشور محسوب می‌شود.

وی در خصوص ظرفیت‌های تولیدی واحدهای مذکور گفت:

واحد تولیدی مبل ege altin yatak هم با ظرفیت تولید یک هزار و 500 تشک خوش‌خواب و 800 دست مبل و اشتغال‌زایی برای 26 نفر فعالیت می‌کند.

با پیگیری‌های فرماندار خوی و اتخاذ تصمیمات حمایتی، امید است که این واحدهای تولیدی بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و شاهد رونق و توسعه تولید در شهرستان خوی باشیم.

لازم به ذکر است که در این بازدید، سایر مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند و از نزدیک با مشکلات این واحدهای تولیدی آشنا شدند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *