۶ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان غربی رسیدگی شد: متخلفان ۲۷۰۷ میلیارد ریال جریمه شدند

ارومیه- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به ۶ هزار پرونده تخلفاتی در استان و محکومیت متخلفان اقتصادی به پرداخت ۲۷۰۷ میلیارد ریال جریمه خبر داد.

حسین نجف‌زاده با بیان اینکه این پرونده‌ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند، افزود: از این تعداد، ۴۴۲۰ فقره پرونده به تخلفات در حوزه کالا و خدمات، ۱۲۹۶ فقره به قاچاق کالا و ارز و ۲۱۱ فقره به تخلفات در حوزه بهداشت، دارو و درمان مربوطه می‌شوند.

وی با اشاره به صدور مجازات‌های غیر نقدی برای متخلفان علاوه بر جریمه نقدی، گفت: ضبط کالاها و ارز قاچاق، خودروهای حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمپ واحدهای متخلف، نصب پارچه و مهر تخلف روی پروانه واحدهای متخلف و حبس برای برخی از متخلفان از جمله این مجازات‌ها هستند.

نجف‌زاده همچنین از انجام ۵۳۱ گشت مشترک با حضور دستگاه‌های نظارتی و متولیان بازار در سال جاری خبر داد و افزود: در این گشت‌ها ۳۲۳۶ مورد بازرسی انجام شده که منجر به تشکیل ۲۴۵ پرونده و محکومیت متخلفان به پرداخت ۷۴ میلیارد ریال جریمه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، صنفی، قاچاق کالا و ارز و یا تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان، مراتب را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat135.ir و یا با تلفن 33466803-044 به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *