واگذاری بیش از دو هزار و ۲۰۰ فقره انشعاب آب و فاضلاب در خوی

در نیمه نخست سال جاری، شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گامی بزرگ در جهت بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان برداشته و موفق به واگذاری بیش از دو هزار و دویست فقره انشعاب آب و فاضلاب شده است. بر اساس اعلام مدیرعامل این شرکت، یدالله سلطانی، از این تعداد، بیش از هزار و پانصد فقره مربوط به انشعاب آب و مابقی به انشعاب فاضلاب اختصاص یافته است.

این دستاورد قابل توجه، نتیجه تلاش و همت کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوی بوده و نشان از تعهد آن‌ها برای تأمین آب شرب سالم و بهداشت عمومی در شهرستان دارد. افزایش انشعابات آب و فاضلاب علاوه بر ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، گامی مهم در جهت توسعه زیرساخت‌های آبی شهرستان محسوب می‌شود.

سلطانی ضمن اشاره به این موفقیت، از برنامه‌های آتی شرکت برای توسعه بیشتر شبکه آب و فاضلاب خبر داد و بر اهمیت همکاری و مشارکت شهروندان در این زمینه تأکید کرد. وی همچنین از تمام شهروندان درخواست نمود تا در مصرف بهینه آب کوشا بوده و در صورت وجود هرگونه مشکل یا درخواست، با سامانه ۱۲۲ تماس حاصل نمایند.

با توجه به اهمیت آب در زندگی روزمره و لزوم مدیریت صحیح منابع آبی، این اقدام شرکت آب و فاضلاب خوی قابل تقدیر است و امید می‌رود با ادامه این روند، شاهد بهبود مستمر خدمات‌رسانی در این حوزه باشیم.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *