اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۳


همزمان با هفته معلم، مراسم زنگ سپاس معلم در مدارس آذربایجان غربی با شکوه خاصی برگزار شد. این آیین نمادین که در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه صورت گرفت، با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و دیگر مسوولان برجسته استانی از جمله معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا و جانشین فرماندهی قرارگاه شمالغرب ارتش آغاز شد.

فعالیت‌ها و برنامه‌های ویژه هفته معلم

علی مطهری، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در این مراسم توضیح داد که این آیین‌ها با هدف تکریم و قدردانی از مقام والای معلمان برگزار شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت. وی اعلام کرد که ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می‌شوند که شامل ۲۰ نفر از معلمان نمونه و برگزیده است.

دیدار معلمان با استاندار و تجلیل از معلمان نمونه

روز پنجشنبه، تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار خواهند کرد. این دیدار شامل ۱۱ گروه از طیف‌های مختلف است و در روز هجدهم اردیبهشت، آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می‌شود. همچنین، آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش‌بینی شده است که همراه با برنامه‌های شاد و مفرح برگزار خواهد شد.

تجلیل از معلمان در کلاس‌های درس

در ادامه این آیین، مسوولان استانی با حضور در کلاس‌های درس و اهدای لوح سپاس و شاخه‌های گل، از ایثارگری‌ها و خدمات معلمان تجلیل به عمل آوردند. این فعالیت‌ها نشان دهنده اهمیت و ارزشی است که جامعه و مسوولان برای معلمان قائل هستند و تلاش می‌کنند تا این قدردانی را به شکل عینی و ملموس بروز دهند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *