اعلام محدودیت های ترافیکی در جاده شهید کلانتری


پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد که به منظور تسهیل در برگزاری جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی دریاچه ارومیه، محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای در جاده شهید کلانتری اعمال خواهد شد. این محدودیت‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر روز جمعه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ به اجرا درخواهد آمد.

توصیه‌های پلیس برای استفاده از مسیرهای جایگزین

سرهنگ پناهی مقدم، رئیس پلیس راه استان، به شهروندان و مسافران توصیه کرد که برای جلوگیری از گرفتار شدن در ترافیک سنگین، از مسیرهای جایگزین جاده سلماس به تبریز یا میاندوآب به تبریز استفاده نمایند.

اهمیت برنامه‌ریزی برای سفر

رئیس پلیس راه تاکید کرد که برنامه‌ریزی مناسب برای سفر می‌تواند به شهروندان کمک کند تا با کمترین مشکل و با سهولت بیشتری به مقصد خود برسند. وی افزود که این توصیه‌ها به منظور اطمینان از ایمنی و راحتی شهروندان در زمان برگزاری جشنواره ارائه شده است.

لزوم توجه به تابلوهای راهنمایی و رانندگی

پلیس راه آذربایجان غربی همچنین خاطرنشان کرد که تابلوهای راهنمایی و رانندگی در مسیرهای منتهی به جشنواره نصب شده و رانندگان باید به تمامی علائم و هشدارهای موجود توجه کنند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی پیشگیری شود.

پایان‌بخش

این تدابیر ترافیکی به منظور حمایت از برگزاری یک رویداد مهم فرهنگی و افزایش دسترسی آسان شهروندان به محل برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده‌اند. پلیس راه آذربایجان غربی از همه شرکت‌کنندگان در جشنواره خواست تا با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، به ایمنی خود و دیگران اهمیت دهند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *