فرماندار ارومیه: شهادت رئیس جمهور و یارانش، ثلمه ای بزرگ به انقلاب و ملت ایران

ارومیه- غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه در پیامی این ضایعه را به ملت ایران و مردم ارومیه تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت فرماندار ارومیه به شرح زیر است:

سی‌ام اردیبهشت یکی از تلخ‌ترین روزهای ملت ایران شد و رئیس جمهور مردمی و محبوب، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، در روز ولادت ثامن‌الحجج، در آغوش گشوده حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) آرام گرفت. خوشا به سعادت نیک‌مردانی که این چنین به خدای خود لبیک می‌گویند و سرافرازان تاریخ نام می‌گیرند.

با دلی مملو از غم و اندوه، شهادت رئیس جمهور مردمی ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و یاران همراه ایشان، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار جوان و جهادی آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از خادمین ملت ایران را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران و شهرستان ارومیه عرض تسلیت و تبریک می‌گوییم.

امید که روح بلند خادم‌الرضا (ع)، شهید خدمتگزار به جهان اسلام، انقلاب اسلامی و ایران عزیز، بر خوان رحمت اهل بیت (ع) دعاگوی همه مردم انقلابی، شریف و داغدار باشد.

نکات مهم:

  • این خبر مربوط به شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه در سی‌ام اردیبهشت 1403 است.
  • غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، در پیام تسلیت خود این ضایعه را به ملت ایران و مردم ارومیه تسلیت گفته است.
  • در این پیام از آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی و محبوب، خادم‌الرضا (ع) و شهید خدمتگزار یاد شده است.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *