اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۳


در لحظاتی معنوی و همزمان با جشن میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، شهر ارومیه شاهد برگزاری انتخابات دوره پنجم شورای روحانیت بود. این رویداد که با پایان یافتن دوران خدمت اعضای دوره چهارم همراه شد، فصل نوینی را در فعالیت‌های روحانی و اجتماعی منطقه رقم زد.

پرده‌برداری از اعضای جدید

انتخابات، با حضور چشمگیر علما و روحانیون مطرح ارومیه، به عرصه‌ای برای تجلی اراده و انتخاب شد. در این میان، ۱۵ نامزد برجسته برای کسب عنوان عضویت در شورا رقابت کردند که در نهایت، ۷ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر به عنوان اعضای علی البدل برگزیده شدند.

اعضای اصلی شامل شخصیت‌هایی چون حجت الاسلام والمسلمین علی حسنی، حجت الاسلام والمسلمین حیدر عباسی، حجت الاسلام والمسلمین حسین حبیب، حجت الاسلام والمسلمین حجت آقایارلو، حجت الاسلام والمسلمین اکبر رضوی، حجت الاسلام والمسلمین رحیم نیساری و حجت الاسلام والمسلمین محمد مختارزاده هستند.

نقش اعضای علی البدل نیز با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اسم حسینی و حجت الاسلام والمسلمین ستار صادق، تضمین‌کننده پویایی و انعطاف‌پذیری در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای برنامه‌های شورا است.

آینده‌نگری و تعهدات جدید

با آغاز به کار اعضای جدید، انتظار می‌رود که شورای روحانیت ارومیه نقش مؤثرتری در راستای ارتقاء آموزه‌های دینی و اجتماعی ایفا کند. از جمله اهداف این دوره، تقویت بنیان‌های فرهنگی و معنوی جامعه، پاسخگویی به نیازهای روزافزون مردم در عرصه‌های مختلف زندگی و توسعه فعالیت‌های روحانی و خدماتی در منطقه می‌باشد.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *