اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۳


در دل شبانه‌روزهای سرد و برفی، تلاش و فداکاری جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای یاری‌رسانی به آسیب‌دیدگان برف و کولاک، ستودنی است. در این میان، حمید محبوبی، مدیرعامل این جمعیت، از اقدامات گسترده و فوری این نهاد برای امدادرسانی به ۲۳۵ تن از شهروندان متاثر از شرایط جوی سخت خبر داده است.

تلاش‌های شبانه‌روزی در مقابله با برف و کولاک

با وجود ادامه‌ی بارش‌های سنگین برف و وزش بادهای کولاک‌آسا، تیم‌های امدادی هلال احمر با تمام توان به یاری مردم شتافته‌اند. در محور اشنویه – ارومیه، نجات‌یافتگان پایگاه عین الروم با تعهد و شجاعتی مثال‌زدنی، به ۱۰۰ شهروند گرفتار در برف و کولاک کمک رسانده‌اند.

امدادرسانی در شرایط دشوار

در شهرستان نقده و در محور نقده – پیرانشهر نیز، تیم‌های امدادی پایگاه یئدی گؤز با مواجهه با شرایط آب و هوایی سخت، به ۷۵ نفر از آسیب‌دیدگان خدمات امدادی ارائه داده‌اند. این اقدامات نشان‌دهنده‌ی پایبندی هلال احمر به ماموریت انسان‌دوستانه‌ی خود است.

اهمیت آمادگی و احتیاط

محبوبی بر اهمیت آمادگی رانندگان برای تردد در این شرایط تاکید کرده و توصیه کرده است که آن‌ها حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

پوشش گسترده امدادرسانی

در محور تکاب – شاهین دژ نیز، تلاش‌های بی‌وقفه‌ی نجات‌گران پایگاه مائین بلاغ به ۶۰ نفر از متاثرین از برف و کولاک کمک کرده‌اند. این اقدامات، نشان‌دهنده‌ی دامنه‌ی وسیع تلاش‌های هلال احمر برای ارائه‌ی خدمات امدادی در سراسر آذربایجان غربی است.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *