اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳


در دل یکی از رویدادهای تاریخ‌ساز و با اهمیت کشور، انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به عنوان نمادی از اراده و بصیرت ملت ایران، برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، در پیامی صمیمانه از تمامی دست‌اندرکاران و مردم شریف و مسؤولیت‌شناس ایران اسلامی به خاطر برگزاری با شکوه این دوره از انتخابات قدردانی نمود.

حماسه‌ای دیگر از ملت ایران

ملت ایران با شرکت گسترده و با بصیرت خود در انتخابات، یک بار دیگر نشان دادند که در صحنه‌های تعیین‌کننده تاریخی چگونه می‌توانند با وحدت و همدلی، پیامی روشن به جهانیان ارسال دارند. این حضور پرشور نه تنها دوستداران انقلاب را در سراسر جهان خشنود ساخت بلکه دشمنان این ملت را نیز به ناامیدی کشاند.

شکست توطئه‌های استکبار جهانی

با وجود تلاش‌های فراوان استکبار جهانی و به ویژه آمریکای جنایتکار برای ناامید کردن ملت ایران و تحریم انتخابات، مردم بصیر ایران با مشارکت چشمگیر خود، بزرگترین کمپین تحریم انتخابات را که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود، به شکست کشاندند و با عزمی راسخ، دست رد به سینه توطئه‌گران زدند.

تجلیل از جریان‌های سیاسی و مجاهدت‌ها برای تأمین امنیت

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تقدیر ویژه از تلاش‌های جریان‌های سیاسی برای رونق و با شکوه برگزاری این دوره از انتخابات، همچنین از تلاش‌های مجاهدانه نیروهای امنیتی و ناظران برای تأمین نظم و امنیت در این رویداد مهم، تشکر کرد.

دعا برای اقتدار و سربلندی ایران اسلامی

در پایان این پیام، ریاست سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از خداوند متعال برای اقتدار، عزت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری معظم و مردم همیشه در صحنه دعا کرد. این دعا نشان از امید و اراده برای پیشرفت و تعالی بیشتر کشور دارد و تأکیدی بر اهمیت وحدت و همدلی در میان همه اقشار جامعه است.

انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ به عنوان یک رویداد مهم و تأثیرگذار، فصل جدیدی در تاریخ ایران اسلامی رقم زد و نشان داد که ملت ایران همواره آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *