خرداد ۱, ۱۴۰۳


در زمانی که زمزمه‌های نویدبخش بارش برکت از آسمان می‌رسد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، به تشکر از ملت شریف ایران برای حضور پرشورشان در انتخابات ۱۱ اسفند می‌پردازند، حضوری که به قول ایشان، معنایی جز جهاد ندارد.

تقدیر از ملت؛ پاسخی به تلاش‌های دشمن

رهبری با نگاهی دلگرم کننده به حضور ملت در انتخابات، آن را واکنشی حماسی به تلاش‌های یک‌ساله دشمنان برای کاهش انگیزه شرکت در انتخابات دانستند. این حضور، نه تنها بیانگر اعتقاد و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بلکه نشان‌دهنده اراده آهنین ملت در برابر فشارهای خارجی و داخلی است.

تکریم دست‌اندرکاران؛ ستون‌های برگزاری انتخابات

رهبر انقلاب اسلامی با تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران انتخابات، از جمله مسئولین، تبلیغات و امنیت، بر اهمیت این عرصه از مشارکت اجتماعی و تأثیر آن بر آینده کشور تأکید نمودند.

رسالت اجتماعی؛ کمک به سیل‌زدگان

با بیان اینکه کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان وظیفه همگانی است، رهبر انقلاب تأکید کردند که باید همدلی و همبستگی اجتماعی در این زمینه افزایش یابد تا آسیب‌دیدگان سریع‌تر به زندگی عادی خود بازگردند.

درختکاری؛ سرمایه‌گذاری پربازده

روز درختکاری، فرصتی است تا به اهمیت درخت و جنگل در زندگی بشر بیندیشیم. رهبر انقلاب با کاشت سه اصله نهال، پیام آشکاری به جامعه مبنی بر اهمیت حفاظت از محیط زیست و زندگی پایدار ارسال کردند.

همدلی با مظلومیت؛ نهال زیتون فلسطین

کاشت نهال زیتون به نماد همبستگی با مردم مظلوم فلسطین بدل شد، پیامی از رهبری مبنی بر اینکه در هر گام و هر اقدامی، دل‌هایمان با آرمان‌های بلند انسانی و دفاع از مظلوم همراه است.

زندگی سبز؛ مسیری به سوی آینده‌ای بهتر

این روزها، بیش از پیش، اهمیت درختکاری و حفاظت از طبیعت در میان مردم نهادینه شده است. بیایید دست در دست هم دهیم و با هر درختی که می‌کاریم، قدمی هر چند کوچک، به سمت آینده‌ای پایدار و سبز برداریم.

روزهای بارانی آینده، یادآور مسئولیت ما در حفاظت و نگهداری از این سرمایه‌های طبیعی است. بگذارید با کاشت هر درخت و پاسداشت هر قطره آب، سهمی در ساخت جهانی بهتر داشته باشیم.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *