اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۳


در اقدامی قاطعانه، نیروهای پلیس امنیت عمومی آذربایجان غربی توانستند با شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پارک “گولر باغی” ارومیه، نظم و امنیت را به این مکان عمومی بازگردانند.

شناسایی و دستگیری عاملان درگیری

پس از وقوع یک نزاع و درگیری که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، این موضوع به صورت ویژه تحت نظر سرهنگ سامان غنی‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان، قرار گرفت. تیم‌های اطلاعاتی و امنیتی با بررسی‌های همه‌جانبه موفق به شناسایی عاملان این حادثه شدند.

عملیات منسجم پلیس

در یک عملیات منسجم و مقتدرانه، ۷ متهم اصلی این نزاع که باعث برهم زدن آرامش عمومی شده بودند، دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس انتقال یافتند. پس از تشکیل پرونده و صدور حکم قضایی، متهمان به زندان منتقل شدند.

پیام قاطع پلیس به هنجارشکنان

جانشین فرمانده انتظامی استان با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، اعلام داشت که پلیس با هرگونه اقدامی که موجب خدشه دار شدن امنیت و آرامش عمومی شود به شدت برخورد خواهد کرد. این اقدام نشان‌دهنده عزم جدی پلیس برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان است.

نتیجه‌گیری

حفظ امنیت در مکان‌های عمومی مانند پارک‌ها از اولویت‌های اصلی پلیس است تا شهروندان بتوانند بدون دغدغه از این فضاها استفاده کنند. این موفقیت نتیجه همکاری مؤثر بین نیروهای پلیس و سیستم قضایی است که به خوبی منجر به افزایش امنیت و اطمینان در بین جامعه شده است.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *