اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۳


در حالی که هواداران فوتبال با اشتیاق منتظر برگزاری دیدار حساس و پرهیجان بین دو تیم مطرح پایتخت، استقلال تهران و پرسپولیس، در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر هستند، ابهاماتی پیرامون زمان برگزاری این دیدار وجود داشت که اکنون به نظر می‌رسد به پایان رسیده‌اند.

بررسی دو گزینه برای برگزاری

بر اساس اطلاعات دریافتی از خبرگزاری مهر، این مسابقه که طبق برنامه قرار بود روز چهارشنبه ۲۳ اسفند برگزار شود، در جلسه نهایی امروز شنبه ۱۹ اسفند مورد بررسی قرار گرفت. گفته می‌شود که تعویق ۲۴ ساعته این بازی امکان‌پذیر نیست و این دیدار یا در زمان مقرر برگزار خواهد شد یا به سال آینده موکول می‌گردد.

اهمیت دیدار برای هر دو تیم

این مسابقه برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است، زیرا تیم‌های استقلال و پرسپولیس به ترتیب با ۴۲ و ۳۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار دارند. پیروزی در این دیدار می‌تواند تأثیر چشمگیری بر جایگاه آن‌ها در جدول داشته باشد و به همین دلیل، حکم ۶ امتیاز را برای هرکدام از تیم‌ها دارد.

انتظارات از جلسه نهایی

تمامی نگاه‌ها اکنون به نتایج جلسه نهایی دوخته شده است تا ببینیم تصمیم نهایی مسئولان ذی‌ربط در خصوص زمان برگزاری این دیدار حساس چه خواهد بود. هواداران و علاقه‌مندان فوتبال با اشتیاق منتظر اعلام رسمی زمان برگزاری هستند تا شاهد یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل در فوتبال ایران باشند.

پایان کلام

دربی تهران همواره یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای فوتبال ایران به شمار می‌رود که هواداران دو تیم را به شور و هیجان فراوانی وادار می‌کند. امید است که تصمیم نهایی به گونه‌ای باشد که به نفع فوتبال ایران و هواداران آن تمام شود و شاهد یک بازی جذاب و رقابتی باشیم.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *