اردیبهشت ۹, ۱۴۰۳


در همنشینی نوروزی پربار، استاندار آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، دیداری صمیمی با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، داشت. این دیدار که در روزهای آغازین سال جدید برگزار شد، فرصتی برای بررسی دستاوردها و چالش‌های استان در سال گذشته و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف آتی بود.

تبادل نظر پیرامون پیشرفت‌های استان

استاندار آذربایجان غربی در این دیدار گزارشی جامع از اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف استان و تلاش‌های دولت مردمی سیزدهم برای حل مشکلات مردم ارائه داد. اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام “جهش تولید با مشارکت مردم” توسط مقام معظم رهبری، نقطه تمرکز این گفت‌وگو بود که نشان‌دهنده نگاه ویژه دولت به نقش مردم در عرصه‌های مختلف است.

قدردانی از تلاش‌های استاندار و تیم مدیریتی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز با تقدیر از نگرش وسیع و تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار آذربایجان غربی و تیم مدیریتی دولت، بر اهمیت هم‌افزایی و همکاری برای پیشرفت و آبادانی استان تاکید کرد.

دیدارهای ادامه‌دار با شخصیت‌های برجسته

در ادامه این دیدار، استاندار آذربایجان غربی به همراه نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه با شخصیت‌های مهمی چون آیت‌الله سیدعلی اکبر قریشی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان دیدار کردند. این دیدارها نمادی از احترام و تکریم به جایگاه شهدا و تاکید بر لزوم توجه به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه بود.

جمع‌بندی

دیدارهای نوروزی استاندار آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه و دیگر شخصیت‌های برجسته، بیانگر اهمیت هم‌افزایی و همکاری بین نهادهای مختلف برای دستیابی به پیشرفت و توسعه پایدار استان است. این تعاملات نه تنها زمینه‌ساز تبادل نظر و تجربیات است، بلکه بستری برای برنامه‌ریزی‌های موثرتر و هدفمندتر در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و تحقق اهداف توسعه‌ای استان می‌باشد.

.جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *