اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۳

مهدی صابری، پرتابگر وزنه ایران، در یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا که در تهران برگزار شد، با افتخار به مدال برنز دست یافت.

آغاز رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن در تهران

این دوره از رقابت‌ها، که شاهد حضور ۴۰۰ ورزشکار از ۲۶ کشور بود، از ۲۸ بهمن در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز و طی سه روز به اتمام رسید. مسابقات در محیطی رقابتی و با شور و هیجان فراوان برگزار شد.

برنامه رقابت‌های عصر افتتاحیه

در نوبت عصر اولین روز، رقابت‌های بخش مردان در مواد ۶۰ متر مانع، ۴۰۰ متر مقدماتی، ۱۵۰۰ متر، پرش طول، و پرتاب وزنه برگزار شد. ورزشکاران با انگیزه و تمرکز بالا در این مواد به رقابت پرداختند.

دستاورد بزرگ مهدی صابری

مهدی صابری با نمایشی قدرتمند و تکنیکی در ماده پرتاب وزنه، موفق به کسب مدال برنز شد. این دستاورد نه تنها برای خود صابری بلکه برای ورزش ایران افتخارآفرین بود.

حضور گسترده ورزشکاران بین‌المللی

این دوره از مسابقات با حضور ورزشکارانی از سراسر آسیا، فرصتی برای تبادل فرهنگی و ورزشی بین کشورها فراهم آورد. رقابت در فضایی دوستانه و با رعایت اصول اخلاقی ورزشی، نمایانگر وحدت و همبستگی ورزشی بین کشورهای شرکت‌کننده بود.

نتیجه‌گیری

کسب مدال برنز توسط مهدی صابری در یازدهمین دوره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، نشان‌دهنده تلاش، پشتکار و استعداد ورزشی برجسته ایران در عرصه‌های بین‌المللی است. این موفقیت، الهام‌بخش ورزشکاران جوان برای دنبال کردن رویاهای خود و دستیابی به افتخارات بیشتر در آینده خواهد بود.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *