اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۳


در جریان مسابقات پرهیجان اسکی آلپاین قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی کشور چین برگزار شد، نمایندگان ایران با نمایشی درخشان موفق به کسب مدال‌های ارزشمند شدند. آتنا کیاشمشکی، ستاره جوان کاروان ایران، با درخشش در مسابقه مارپیچ بزرگ توانست افتخارآفرینی کرده و مدال برنز را به نام ایران ثبت کند.

تلاش بی‌وقفه و کسب افتخار برای ایران

مسابقات اسکی آلپاین جوانان آسیا، پلتفرمی برای درخشش جوانان توانمند آسیایی است. آتنا کیاشمشکی، در رقابتی نفس‌گیر و در میان حریفان قدرتمندی از کره جنوبی و چین، توانست با ایستادگی و تلاش خود روی سکوی سوم ایستاده و مدال برنز را از آن خود کند. این موفقیت، نتیجه تلاش‌ها و آمادگی فوق‌العاده این ورزشکار جوان و حمایت‌های بی‌دریغ تیم مربیگری بود.

نتایج قابل توجه دیگر اعضای کاروان ایران

علاوه بر موفقیت آتنا کیاشمشکی، سارینا احمدپور نیز در بخش جوانان یک عملکرد قابل توجهی داشت و در جایگاه پنجم ایستاد. در بخش آقایان، علی بلوکات و امیرحسین ذاکری نیز با قرار گرفتن در جایگاه‌های ششم و هشتم، افتخارات ایران را در این رقابت‌ها کامل کردند.

پایانی برای یک دوره موفقیت‌آمیز

بیست و دومین دوره بازی‌های قهرمانی آلپاین جوانان آسیا، با حضور نمایندگانی از ۱۳ کشور آسیایی، شاهد رقابت‌هایی فشرده و هیجان‌انگیز بود. میزبانی کشور چین از این رویداد ورزشی، فرصتی بود برای جوانان توانمند آسیایی تا در دو رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک به رقابت پرداخته و توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

پیام تبریک به ورزشکاران و تیم مربیگری

موفقیت‌های به دست آمده در این دوره از مسابقات، نشان‌دهنده روحیه پایدار و تلاش بی‌وقفه ورزشکاران و تیم مربیگری است. این افتخارات، نتیجه سخت‌کوشی، تعهد و عشق به ورزش است که سزاوار تحسین و تبریک گرم به کلیه اعضای تیم و همچنین جامعه ورزشی ایران است.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *