اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳


در یکی از رویدادهای مهم سیاسی و اجتماعی ارومیه، انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و سه نماینده مردم در این دوره از انتخابات مشخص شدند. فرماندار ارومیه، غلامحسین عماری، با اعلام این خبر، نام سه منتخب را اعلام کرد: حاکم مکان، شاهین جهانگیری و سیدسلمان ذاکر.

نتایج انتخابات مجلس در ارومیه

در این دوره از انتخابات، رقابت نزدیکی بین نامزدها وجود داشت. حاکم مکان با کسب ۱۱۹,۷۶۶ رأی، شاهین جهانگیری با ۱۱۷,۷۸۶ رأی و سید سلمان ذاکر با ۱۱۵,۷۶۱ رأی به عنوان نمایندگان مردم ارومیه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی انتخاب شدند. این نتایج نشان دهنده اعتماد و امید مردم به نمایندگان منتخب خود برای پیگیری مسائل و دغدغه‌های اجتماعی و اقتصادی در سطح ملی است.

اهمیت مشارکت مردم در انتخابات

مشارکت در انتخابات یکی از مهم‌ترین وظایف شهروندی است که بر آینده سیاسی و اجتماعی کشور تأثیرگذار است. انتخابات مجلس شورای اسلامی در ارومیه نشان دهنده بالا بودن سطح آگاهی و مسئولیت‌پذیری شهروندان در انتخاب نمایندگانی است که می‌توانند صدای آن‌ها را به گوش مسئولان برسانند و در راستای بهبود شرایط زندگی مردم تلاش کنند.

پیامدهای انتخابات برای ارومیه

انتخاب حاکم مکان، شاهین جهانگیری و سیدسلمان ذاکر به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرصتی برای تمرکز بیشتر بر روی توسعه اقتصادی و اجتماعی ارومیه فراهم می‌کند. این منتخبین با تجربه و دانش خود می‌توانند در حل مسائل مربوط به زیرساخت‌ها، اشتغال، بهداشت و آموزش گام‌های مؤثری بردارند و به ارتقاء کیفیت

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *