اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳

در یکی از دیدارهای حساس هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم‌های ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری ۱-۰ تیم میزبان به پایان رسید. اما نکته قابل توجه، حاشیه‌های ایجاد شده در این دیدار بود که توجه رسانه‌ها و علاقمندان به فوتبال را به خود جلب کرد.

حاشیه‌های بازی و واکنش‌ها

ماجرا از این قرار بود که در دقیقه ۱۱ بازی، یک درگیری بین مدیر تیم ۹۰ ارومیه و یکی از مربیان تیم اسپاد تهران رخ داد. به گفته شاهدان عینی، مدیر تیم ۹۰ ارومیه در حین درگیری لفظی، به صورت مربی تیم حریف سیلی زد که این موضوع باعث بروز تنش‌های بیشتر شد.

عکس‌العمل مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه

یحیی بهاری، مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه، در واکنش به این حوادث و انتشار ویدئوهایی از این درگیری در فضای مجازی، ویدئویی را منتشر کرد و در آن به تشریح اتفاقات پرداخت. بهاری در این ویدئو تأکید کرد که هرگونه رفتار بی‌اخلاقی در ورزش محکوم است و اشاره کرد که اگر خطایی از سوی اعضای تیمش صورت گرفته باشد، آماده پذیرش هرگونه تصمیم قضایی هستند.

پیامد‌های احتمالی و درس‌هایی برای آینده

این حادثه نشان دهنده اهمیت مدیریت استرس و تنش در مسابقات ورزشی است. باشگاه‌ها و مربیان باید به بازیکنان و عوامل خود آموزش دهند تا در شرایط پرفشار چگونه عمل کنند تا از بروز چنین مشکلاتی در آینده جلوگیری شود.

در نهایت، این حوادث نباید سایه‌ای بر روی روحیه ورزشی و اخلاق مداری در محیط‌های ورزشی بیندازد و امید است که تمامی ارکان ورزشی، به خصوص در سطوح حرفه‌ای، نسبت به رعایت اصول اخلاقی حساسیت بیشتری نشان دهند.

جدید ترین اخبار استان آذربایجان غربی را در مجله خبری عصر ارومیه بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *